Opstaldning tilbydes

Vi har endnu få ledige bokse på vores dejlige rideklub i Nibe.

Først og fremmest er der plads til alle på NIR, der er både stævneryttere og hyggeryttere, og så er der ryttere i alle aldre. Vi har højt humør og et rigtig godt sammenhold i klubben.

Vi tilbyder udlukning alle hverdage samt morgenfodring.
Herudover har vi skiftende vagter i stalden, så hestene også bliver fodret til aften og lukket ud i weekenden. Det er ikke lange vagter, man skal påregne ca. 1,5 time for en morgenvagt og 30 min. for en aftenfodervagt.

Der er mulighed for forskellig størrelse bokse, alle er med fin plads. Ligeledes er der mulighed for forskellige fold sammensætninger. Vi har både jord- og græsfolde.

Man kan benytte vores indbydende udendørs baner, hvoraf 2 af dem er dressurbaner, 1 kvadradisk bane med højt hegn omkring og ikke mindst vores store udendørs springbane.
Det er selvfølgelig også en mulighed at ride i vores skønne ridehus (20*40 meter) - er du til en tur i det fri, er der også fine muligheder omkring rideklubben.

Alle baner er velholdte og anlagt inden for de sidste år med gummi- og ridebanesand.
Banerne er utrolig gode at ride på og bliver ikke glatte eller dårlige i vådt vejr.

Der er både skov og fjord i Nibe, så turmuligheder er der også.

Der er elevundervisning på rideskolen og herudover er der også mulighed for privatundervisning i både spring og dressur.

Som opstalder på Nibe Rideklub kan du købe:

-Foder
-Hø/Wrap
-Strøelse ( spåner el. Træpiller )

Herudover kan man tilkøbe (ej muligt i øjeblikket):

-Udmugning
-Dækkener af og på om morgenen
-Klokker af og på om morgenen.

Vi glæder os til at høre fra jer

Se mere om boksstørrelser, priser og tilkøb under tilmelding > opstaldning

Har du spørgsmål, så kontakt Liv Nielsen tlf.: 30911818 eller Søren Larsen tlf.: 20659389